Автореферати
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Автореферати за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 155
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизація проектування структур технологічних процесів суднобудівного виробництва = The automation for design of shipbuilding technological processes structures(2013-06-20) Григорян, Тігран Георгійович; Grigorian, T. G.Обґрунтовується необхідність розробки та впровадження підсистеми автоматизованого проектування структур технологічних процесів суднобудівного виробництва = The need for the development and introduction of CAD system for the shipbuilding technological processes structures is substantiated.Документ Адміністративно-правові засади проходження служби на морському торговельному транспорті = Administrative and legal bases of service on commercial sea transport(2015-12-03) Підпала, І. В.; Podpala, I. V.Дисертацію присвячено науковому дослідженню проходження служби на морському торговельному транспорті, стану її правового регулювання та формулюванню пропозицій щодо удосконалення інституту служби на морському транспорті. Визначено поняття, особливості та принципи служби на морському торговельному транспорті. Охарактеризовано структуру служби та досліджено її елементи. Визначено, що служба на морському торговельному транспорті є професійною діяльністю, що здійснюється за наявності відповідної освіти, професійної підготовки, віку, стану здоров’я, посвідчення особи моряка та ін. Встановлено, що комплекс правовідносин, які виникають у зв’язку з проходженням служби на морському торговельному транспорті виявляється у особливостях адміністративно-правового регулювання управлінських, організаційних, функціональних принципах. Проведено порівняльний аналіз служби на морському торговельному транспорті з іншими видами служби щодо наявності спільних ознак. Охарактеризовано функціонування служби на морському торговельному транспорті за умови застосування адміністративно-правових методів регулювання: встановлення певного порядку дій, заборона певних дій, надання можливості вибору, надання можливості вибору не порушуючи закон. Визначено, що структуру служби на морському торговельному транспорті слід розглядати в широкому розумінні, як набуття статусу моряка, просування по службі, припинення служби, а також в вузькому присвоєння звань, заохочень. Визначено сучасний стан правового регулювання та запроваджено удосконалення законодавства. Досліджено організаційно-правові засади регламентації служби. Акцентовано увагу адміністративному статусу капітана, який наділений управлінсько-владними повноваженнями. = Dissertation is devoted scientific research of passing of service on a marine point-of-sale transport, states of his legal adjusting and grant of suggestions on perfection of institute of service on a marine transport. A concept, features and principles of service, is certain in a marine point-of-sale transport. Described structure of service and its elements are investigational. It is certain that service on a marine point-of-sale transport is professional activity, carried out at presence of the proper education, professional preparation, age, state of health, certificate of identity of seaman and other. It is set that complex of legal relationships, arising up in connection with passing of service in a marine point-of-sale transport appears in the features of the administratively-legal adjusting administrative, organizational, functional principles. Functioning of service are described on a marine point-of-sale transport on condition of application of administratively-legal methods of adjusting: establishment of set procedure of actions, prohibition of certain actions, grants possibility of choice, not violating a grant possibility law. It is certain that structure of service on a marine point-of-sale transport it is necessary to examine in wide sense, as finding of status of seaman, promotion, stopping of service, and also in the narrow appropriation of ranks, encouragements. The modern state of the legal adjusting is certain and entered perfections of legislation. Оrganizationally-legal bases of regulation of service are investigational. Attention is accented administrative status of captain which is provided with administrative-imperious plenary powers. Grounded, necessity of introduction of effective measures in the direction of defence of sea-folk from the side of the state, that will allow to avoid violation of rights for the subjects of service of navy.Документ Беспрессовый метод изготовления трехслойных авиаконструкций с легкими пенозаполнителями(2012-05-23) Абибов, А. Л.Работа посвящена исследованию основных факторов технологического процесса изготовления трехслойных конструкций беспрессовым методом.Документ Боковая качка судна с жидким грузом на нерегулярном волнении(1971) Некрасов, Валерий АлександровичВ диссертационной работе выполнено исследование боковой качки судна с жидким грузом на установившемся нерегулярном волнении методами теории многомерных марковских процессов. Для упрощения исследования и получения решения, допускающего эффективную реализацию в численных расчетах, использовано допущение о возможности, в силу узости полосы пропускания системы «судно—жидкий груз» на нижней собственной частоте, пренебречь зависимостью коэффициентов присоединенных масс и демпфирования от частоты колебаний. Кроме того, с этой же целью системы с распределенными параметрами аппроксимированы системами с сосредоточенными параметрами.Документ Вдосконалення малоемісійної камери згоряння ГТД, що працює на продуктах плазмохімічної переробки вугілля = Improving GTE low-emission combustor working on the products of plasma chemical coal processing(2015-09-16) Гончарова, Н. О.; Goncharova, N. A.Дисертація присвячена вдосконаленню характеристик камер згоряння газотурбінних двигунів, що працюють на продуктах плазмохімічної переробки високозольного вугілля, використанням технології спалювання RQL. Розроблено практичні рекомендації по вдосконаленню камер згоряння ГТД, що працюють на синтез-газі, які дозволяють знизити розрахункові викиди оксидів азоту у вихідному перерізі до 29 ppm при збереженні рівня викидів оксидів вуглецю та незначному збільшенні втрат повного тиску в камері, що відповідає сучасним міжнародним екологічним вимогам. Розроблено узагальнену схему та математичну модель комплексу з внутрішньоцикловою плазмохімічною переробкою високозольного вугілля та наступним виробленням електроенергіїї, що дозволяє проводити дослідження і вибирати раціональні параметри подібних енергетичних систем з урахуванням властивостей вугілля різних родовищ. = The thesis is devoted to improving the characteristics of the GTE combustor, working on the products of plasma chemical high-ash coal processing, by using RQL combustion technology. Practical recommendations to improve the GTE combustors working on synthesis gas, which can reduce NOx calculated emission up to 29 ppm in the exit section while retaining a carbon monoxide emission level and a slight increase in total pressure loss in the chamber, are developed. The general schematic and mathematical model of a power complex for high-ash coal processing into synthesis gas with further power production are developed, that allows researching and choosing rational parameters of similar power systems based on coal properties of different fields.Документ Вдосконалення моделей розподілу відтворюваних ресурсів в портфелі проектів суднобудівного підприємства = The perfection of renewable resource assignment models in shipyard project portfolio(2012-04-02) Возний, Олександр Михайлович; Vozniy, A. M.Дисертація присвячена питанням удосконалення моделей розподілу відтворюваних ресурсів у рамках управління портфелем проектів суднобудівного підприємства. Досліджено процеси управління відтворюваними ресурсами в умовах суднобудівного виробництва. Розроблено модель проектно-орієнтованої діяльності суднобудівного підприємства в рамках управління обмеженими пулами відтворюваних ресурсів. Побудовано математичну модель процесу розподілу відтворюваних ресурсів у портфелі проектів суднобудівного підприємства. Розроблено комплексний критерій оптимізації розподілу відтворюваних ресурсів, що враховує ряд істотних факторів, зокрема час, постійні і змінні витрати, вартість грошей у часі, графік платежів замовника. Розроблено методику оптимізації розподілу відтворюваних ресурсів суднобудівного підприємства в рамках його портфеля проектів. Розроблено функціональну модель, структуру інформаційної бази і програмні засоби проектно-орієнтованої автоматизованої системи управління відтворюваними ресурсами суднобудівних підприємств. Упровадження результатів досліджень дозволило знизити трудомісткість управління, підвищити якість рішень, що приймаються, одержати економію від більш раціонального використання ресурсів і в цілому підвищити конкурентоспроможність вітчизняних суднобудівних підприємств = The processes of renewable resource management in shipyards was researched. The model of project-oriented activity of shipyards within management of limited renewable resource pools was carry out. The mathematical model of renewable resource assignment in shipyard project portfolio was constructed. The complex optimization criterion of renewable resource assignment was developed. It enables to take into consideration project duration, fix and variable costs, money time value, custom's schedule of payments. The procedure of renewable resource assignment optimization in shipyard project portfolio was elaborated. The functional model, informational base structure and software tools of project-oriented automation renewable resource management system of shipyard was developed. Application of research results enables to reduce laboriousness of management, to increase decision quality, to take economy from rational resource using and generally to raise competitive position of native shipyards.Документ Вдосконалення систем охолодження дизельних двигунів магістральних тепловозів = Mainline diesel locomotives engine cooling system development(2012-09-05) Гогоренко, Олексій Анатолійович; Gogorenko, О. A.Дисертація присвячена вирішенню задачі вдосконалення систем охолодження дизельних двигунів магістральних тепловозів для підвищення паливної економічності та поліпшення екологічних параметрів енергетичних установок за рахунок використання в системах охолодження ефекту маловитратності = This thesis is dedicated to the problem solution of the mainline diesel locomotives engine cooling system development for the fuel conservation and power plants ecological parameters improvement using the slow flow effect in the cooling systems.Документ Вдосконалення системи комп'ютеризованого екологічного моніторингу перевантаження шкідливих рідин в акваторіях морських портів = Improvements of the system of computerized ecological monitoring of hazardous fluids transshipment in seaport water areas(2012-05-17) Тимченко, Інна Вікторівна; Timchenko, I. V.Дисертація присвячена питанням підвищення екологічної безпеки функціонування морських портів шляхом вдосконалення та впровадження системи комп'ютеризованого екологічного моніторингу перевантаження шкідливих рідин, яка функціонує в режимі екологічного контролю процесів перевантаження та дозволяє формувати заходи з забезпечення екологічної безпеки на етапі запобігання аварійної ситуації та приймати рішення з ліквідації аварійних розливів нафти у реальному часі. Сформовано комплексний критерій екологічної небезпеки процесів ІШІР на основі системного підходу та удосконалено механізм оптимального розподілу ресурсів при виборі заходів із забезпечення екологічної безпеки на основі даного критерію; розроблено критерій оптимізації процесів поповнення, зберігання та розвантаження нафти та нафтопродуктів в акваторіях морських портів з урахуванням екологічних наслідків; удосконалено процедуру визначення колективних оцінок при формуванні ефективних схемних рішень з ЛАРН у реальному часі, яка дозволяє ураховувати умови невизначеності окремих характеристик аварії та забезпечує мінімальну похибку колективних рішень = The dissertation work is devoted to the development of highly effective ecological monitoring systems, taking into account the negative effects of direct and indirect factors of transshipment and the details of decision-making of oil spill elimination in real time for the purpose of increasing the ecological safety of port complexes. There have been formulated the principles of constructing the computerized system for environmental monitoring, using the implementation of interactive modes of cooperation with operator-man and qualified experts is. The systemic approach to the forming of a complex criterion of ecological safety transshipment and the mechanism of optimal resource allocation when choosing the ecological efficiency measures has been improved. The criterion for optimization of petroleum products transshipment in seaport water areas, with the levels of ecological impacts has been further developed. The procedure of oil spill elimination in real time, using the simulation model of the dynamic oil spill dynamics considering the conditions of ambiguity of individual characteristics of the accident has been improved. This algorithm provides the minimum average error probability of collective decisions. The dissertation work results have been implemented and are being used in the way of ecological monitoring system software in a practical use in specialized institutionsДокумент Вибір оптимальних характеристик составних суден і барже-буксирних составів змішаного плавання(2016-01-04) Єгоров, О. Г.Метою дисертаційної роботи є розробка методу визначення оптимальних головних розмірень і характеристик барже-буксирних составів і составних суден змішаного плавання (ББС і СС ЗП), у тому числі для експлуатації в річковій і морській воднотранспортних системах України. Для досягнення цієї мети на основі застосування методів корекційно-регресійного аналізу й спеціально поставленого авторського експерименту розроблена математична модель інженерних і навігаційних властивостей ББС і СС ЗП, у тому числі для використання в річковій і морській воднотранспортних системах України, яка зв'язує ці властивості із оптимальними головними розміреннями й основними характеристиками, які визначаються для розглянутих об'єктів. У результаті аналізу структури водних шляхів, погодних умов експлуатації суден на цих водних шляхах і застосування методу моделювання детермінованих воднотранспортних операцій розроблена математична модель функціонування ББС і СС ЗП, яка забезпечує визначення ефективності їх експлуатації, формує тривіальні й функціональні обмеження оптимізаційної задачі. Оптимізаційна задача, результатом розв'язку якої є теоретичне обґрунтування оптимальних характеристик ББС і СС ЗП, зведена до знаходження мінімального терміну окупності при варіаціях коефіцієнта загальної повноти й реальних експлуатаційних швидкостей ББС і СС ЗП. Розроблено програмний комплекс «Dnepro-max», який дозволяє визначати оптимальні значення їх головних розмірень і характеристик. Визначені основні варіанти експлуатації ББС і СС «Дніпро-макс» класу. Для суден «Дніпро-макс» класу оптимальним значенням коефіцієнта загальної повноти є = 0,930 на річкову осадку до 3,6 м при експлуатаційній швидкості на річці 9,5 вуз. = The purpose of thesis research is development of method of optimal principal dimensions and characteristics of river-sea tug-barge combinations and integrated vessels (RS TBC and IV) definition including for operation in river and sea water transport systems of Ukraine. For achievement of purpose on the basis of application of correctional-regression analysis methods and specially set up author's experiment mathematical model of engineering and navigation properties of RS TBC and IV including for use in river and sea water transport systems of Ukraine is developed. Model makes connection between these properties and sought-for optimal principal dimensions and general characteristics of investigated objects. As a result of waterways structure analysis, weather operating conditions of vessels on these waterways and application of simulation method of deterministic water transport operations mathematical model of RS TBC and IV functioning which provides definition of their operation efficiency, generates trivial and functional restrictions of optimization task is developed. Optimization task, result of which is theoretical justification of RS TBC and IV optimal characteristics, is traced to finding of minimal payback period at different variations of block coefficient and real range of service speeds of RS TBC and IV. Program complex «Dnepro-max» which allows finding up of optimal values of principal dimensions and general characteristics is developed. The main operation models of RS TBC and IV «Dnepro-max» class are defined. Calculations for these models are executed. For «Dnepro-max» class optimal value of block coefficient is = 0,930 on river draught up to 3,6 m with service speed on river is of 9,5 kn.Документ Визначення головних елементів рятувальних суден = Determination of main elements of the salvagc ships(2012-05-29) Ле Куанг Хунг; Le Quang HungМетою дисертаційної роботи є вдосконалення процесу проектування рятувальних суден на основі створення принципово нової методики визначення його головних елементів для початкових стадій проектування = The purpose of this dissertation is to develop the design process of salvage ships on the basis of creation of new method of determination of his main elements for the initial stages of designing.Документ Визначення оптимальних головних елементів швидкохідного пасажирського судна = Determination of the optimal basic elements of high-speed passenger ship(2015-04-29) Нгуен, Гуй Хоанг; Nguyen, H. H.Метою дисертаційної роботи є розробка методу визначення оптимальних головних елементів і характеристик однокорпусного швидкохідного пасажирського судна (ОШПС) на початкових стадіях його проектування = The aim of the thesis is to develop a method for determining the optimal main elements and characteristics of a mono-hull high-speed passenger ship (MHPS) in the initial stages of its design.Документ Визначення оптимальних головних розмірів ескортних буксирів(2021) Ястреба, О. П.; Yastreba, O. P.; Нєкрасов В. О.Ястреба О. П. Визначення оптимальних головних розмірів ескортних буксирів. Дисертація на здобуття наукового ступеню кандидата технічних наук за спеціальністю 05.08.03 – конструювання та будування суден. – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, Миколаїв, 2021. Метою дисертаційного дослідження є розробка методу вибору оптимальних головних розмірів ескортних буксирів на стадії концептуального проектування, який забезпечує найвищий рівень функціональної та економічної ефективності буксирів цього типу. Розроблено модель інженерних навігаційних якостей ескортного буксира, в якій на основі даних буксирувальних випробувань таких буксирів в дослідному басейні Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова розроблено метод визначення діючих на корпус буксира гідродинамічних сил. Сформульовано задачі функціонування багатоцільового ескортного буксира, в яких основною функціональною операцією обрано обслуговування певним буксиром певного діапазону дедвейту сукупності суден різних типів, які прибувають в морський порт. Надано метод розв’язання основної задачі функціонування. Обрано комплексний критерій економічної ефективності і надійності виконання буксиром основних функціональних операцій, в який включені вимоги класифікаційних товариств щодо забезпечення безпеки ескортних операцій. Розроблено метод концептуального проектування ескортного буксира на основі включення в оптимізаційну задачу вибору його головних розмірів і характеристик створених моделей інженерних та навігаційних якостей, задач функціонування та комплексного критерію ефективності та надійності.Документ Визначення оптимальних головних розмірів суднагазовоза для перевезення зріджених газів=The Determination of main dimensions of gas carriers for transportation of liquefied gasСіньшо, Дун; Xinshuo, DongМетою дисертаційної роботи є удосконалення процесу проектування суденгазовозів LNG на основі створення сучасного методу визначення на початкових стадіях їх проектування головних елементів цих суден, оптимальних за технікоекономічними показниками. =The purpose of the dissertation is to improve the process of LNG carrier design on the basis of devising a modern method to determining the main dimensions of LNG carriers in the initial stages of design. The method is reduced to solving the nonlinear optimization problem with techno-economic criteria.Документ Визначення характеристик транспортного судна, що перевозить вантажі послідовними рейсами = The Determination of Particulars of Ships Delivering Goods by Consecutive Voyages.(2011) Панкова, Ольга Володимирівна; Pankova, O. V.Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та практичній розробці методів визначення оптимальних за техніко-економічними показниками характеристик та елементів суден послідовних рейсів (СПР) на ранніх стадіях їх проектування, розробці відповідної методики проектування = The Dissertation is devoted to the theoretical ground and the practical determination methods development of optimum on technical-economic indexes descriptions and elements of consecutive voyages ships (CVS) on the early stages of their designing, the proper design technique development.Документ Вплив конструктивних параметрів прив'язних підводних систем на їхні експлуатаційні характеристики = Influence of design data of lashing underwater systems on their operational characteristics(2012-06-13) Костенко, Дмитро Валерійович; Kostenko, D. V.Дисертація присвячена питанням удосконалювання проектування прив'язних підводних систем з ненаселеними підводними апаратами, що володіють підвищеною продуктивністю при виконанні типових технологічних операцій пошуково-обслідницьких підводних робіт = The dissertation is devoted to questions of perfecting the designing of lashing underwater systems with the uninhabited underwater devices having increased productivity when fulfilling typical technological operations of search-and-survey underwater works.Документ Выбор основных проектных характеристик кораблей береговой охраны = A choice of the basic design characteristics of the ships of a coast guard(2012-05-29) Дам Суан Туан; Dam Xuan TuanЦелью диссертационной работы является совершенствование процесса проектирования патрульных кораблей для обеспечения надежной береговой охраны = The purpose of dissertational work is perfection of process of designing of the patrol ships for maintenance of a reliable coast guard.Документ Гидродинамическое исследование газостатических подшипников судовых ротативных машин(2012-05-21) Безродный, Владимир ГригорьевичИзучение методами гидродинамики движения сжимаемого газа в зазоре цилиндрического подшипника с произвольным расположением малых отверстий наддува и разработка на этой основе приемлемых в инженерном отношении методов расчета газостатических опор.Документ Деятельность как категория исторического материализма(2012-05-22) Агафонов, Владимир АндрияновичУчитывая степень разработанности проблематики деятельности в марксистской философской литературе, наличие дискуссионных и мало изученных вопросов, диссертант сосредоточил внимание на исследовании деятельности как категории исторического материализма.Документ Довговічність канатів багатоякірних систем позиціонування суден та засобів океанотехніки з урахуванням вітро-хвильових умов = The durability of multy-anchor positioning system ropes of ships and marine technology objects taking into account wind-wave conditions(2012-09-05) Андрейчикова, Ганна Юріївна; Andreychikova, A. Y.Дисертацію присвячено вирішенню актуальної задачі – дослідженню особливостей циклічних навантажень якірних канатів багатоякірних систем суден та об’єктів океанотехніки та розрахунку довговічності якірних ліній в умовах довготермінових стоянок у відкритому морі з урахуванням вітро-хвильових умов місця експлуатації = Dissertation is devoted to solving of the important applied problem - study of multyanchor systems anchor ropes of ships and marine technology facilities cyclic loadings and flexible anchor links durability calculation in long-term parking at the open sea, taking into account wind-wave conditions of the operation place.Документ Економічне стимулювання розвитку підприємств суднобудування України(2021) Рогов, Вячеслав Георгійович; Rogov, V. H.; Єфімова, Ганна ВікторівнаОбґрунтовано теоретичні та вдосконалено методичні положення економічного стимулювання в системі управління розвитком підприємства. Здійснено аналіз тенденцій розвитку суднобудівних підприємств і ефективності формування та використання ними стимулів їх розвитку. Надано рекомендації щодо формування податкових і кредитних стимулів розвитку суднобудівного підприємства на основі балансу суспільних і корпоративних інтересів; запропоновано науково-методичний підхід до створення системи раннього попередження і реагування на зміни економічних стимулів розвитку підприємства за слабкими і сильними сигналами; розроблено методичний підхід до оцінки економічних ризиків реалізації стратегії розвитку підприємства та обґрунтування доцільності застосування альтернативної стратегії в разі істотного впливу стимулів на основі математичного апарату теорії узагальнених нечітких чисел.