Студентські роботи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Студентські роботи за Ключові слова "035 "Філологія""
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аутсорсинг у копірайтингу як інструмент підвищення комунікативної ефективності текстів Інтернет-реклами(2023) Кучеренко К. К.; Kucherenko К. K.; Гогоренко О. В.Дипломна робота присвячена створенню аутсорсингової платформи для копірайтерів як інструменту визначення та підвищення комунікативної ефективності текстів Інтернет-реклами. Презентовано історіографію копірайтингу, здійснено теоретизацію поняття рекламний текст як об’єкта копірайтингу та встановлено лінгвістичну специфіку текстів Інтернет-реклами. Визначено сутність поняття «комунікативна ефективність», а також обґрунтувано необхідність розроблення, опису та тестування аутсорсингової платформи для визначення та підвищення комунікативної ефективності.Документ Розробка електронного довідника: "Структурно-типологічні характеристики мов країн Європейського Союзу"(2024) Войтович І. Р.; Voitovych I. R.; Дубова О. А.Войтович І. Р. Електронний довідник "Структурно-типологічні характеристики мов країн Європейського Союзу" : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "бакалавр" – Миколаїв, Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова – 2024 р. Кваліфікаційну роботу виконано на кафедрі прикладної лінгвістики гуманітарного навчально-наукового інституту Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова – 2024 р. Керівник роботи – д-р філол. наук, професор О. А Дубова. Робота складається зі «Вступу», трьох розділів основної частини, загальних "Висновків", списку використаної літератури (75 найменувань). Загальний обсяг роботи становить 180 сторінок. Дипломне дослідження присвячено визначенню структурно-типологічних характеристик, що належать мовам країн Європейського Союзу. У роботі з’ясовано способи визначення структурно-типологічної характеристики мови. Обґрунтовано та розмежовано вживання понять тип мови та тип у мові. Проаналізовано терміни, які використовуються для позначення структурно-типологічних властивостей мови (типів у мові), а також визначено, що структурно-типологічними властивостями, які використовуються для визначення структурно-типологічної характеристики мови, є такі власне морфологічні типи в мові, як аморфізм, аналітизм, синтетизм. За допомогою алгоритму було проаналізовано українську, англійську, німецьку та французьку мови. У результаті аналізу українську мову було віднесено до синтетичних. Англійську, німецьку та французьку – до аналітичних. Інформація з дослідження систематизовано та упорядковано подається у довіднику, який складається з семи розділів, у яких представлено інформацію про можливості застосування довідника, окремими частинами подані структурно-типологічні характеристики досліджуваних мов.Документ Розробка електронного посібника "Профілактика орфоепічних помилок в українському мовленні працівників ЗМІ"(2024) Мирінець О. А.; Myrinets O.; Гогоренко О. В.Дипломна робота присвячена вивченню орфоепічних помилок в мовленні ведучих миколаївських ЗМІ та розробці електронного посібника "Профілактика орфоепічних помилок в українському мовленні працівників ЗМІ". У першому розділі роботи розглядаються загальні засади сучасної української орфоепії, включаючи аспекти нормативності мовлення під впливом засобів масової інформації. Другий розділ аналізує конкретні орфоепічні помилки в мовленні ведучих миколаївських ЗМІ та пропонує коригувальні заходи. У третьому розділі описана методика створення електронного посібника, в якому визначено змістову структуру та викладено прийоми його створення. Робота завершується висновками, де узагальнені результати дослідження та підкреслено важливість розробленого електронного посібника для підвищення рівня орфоепічної правильності мовлення працівників ЗМІ. Також подано теоретичні відомості про сутність, вимоги та принципи створення електронних інформаційних сайтів, а також описано хід та обґрунтовано доцільність розроблення сайту за результатами проведеного дослідження.Документ Розробка електронного посібника «Мовленнєвий імідж Президента України Володимира Зеленського до та в період війни: динаміка змін»(2023) Нікішина К. С.; Nikishyna K. S.; Гогоренко О. В.Дипломну роботу присвячено розробці створенню електронного довідника з теми: «Мовленнєвий імідж Президента України Володимира Зеленського до та в період війни: динаміка змін». У роботі досліджено та деталізовано сутність поняття «мовленнєвий імідж» та окреслено хід його наукової рефлексії на основі іміджу Президента Володимира Зеленського. Проведено комплексне дослідження промов Президента України Володимира Зеленського до та під час воєнного стану та визначено фундаментальні мовні маркери з фіксацією мовних змін. Шляхом психолінгвістичних експериментів встановлено ефективність комунікативних дій зафіксованих маркерів. Подано теоретичні відомості про сутність, вимоги та принципи створення електронних інформаційних сайтів, а також описано хід та обґрунтовано доцільність розроблення сайту за результатами проведеного дослідження.Документ Розробка методичного посібника «Методи і прийоми роботи з електронними освітніми ресурсами в навчанні англійської мови дітей з ознаками дислексії»(2023) Алексєєва М. А.; Aleksieieva M.; Мочалова Н. С.Дипломна робота присвячена укладанню електронного посібника та аналізу ролі електронних освітніх ресурсів для навчання дітей з ознаками дислексії англійської мови як іноземної. Основною метою посібника є формування у дітей з дислексією лексичної компетенції англійської мови. Для ефективного вивчення в посібнику використовується таксономія Блума, що також є основою Падагогічного колеса Алана Керрінгтона, застосунки з якого проаналізовано в рамках дослідження. Також у посібнику застосовано метод Я. Чепіги, методики Р. Девіса та Д. Ельконіна. У практичній частині представлено веб-сайт посібника «SentenceFromPhrase». На сайті діти з дислексією зможуть закріпити вивчені лексеми за допомогою вікторини.Документ Сугестійність нейролінгвістичних метапрограм у рекламних і кінослоганах: автоматичний алгоритм визначення(2023) Рудя І. Г.; Rudya I.; Гогоренко О. В.Дипломну роботу присвячено питанню розроблення алгоритму для автоматичного визначення рівня сугестійності нейролінгвістичних метапрограм у рекламних і кінослоганах. У роботі теоретизовано сутність поняття «нейролінгвістична метапрограма» з презентацією еволюційного поступу його дефінітивних меж і оглядом різновидів. Об’єктивовано зміст, структуру та функції рекламного і кінослоганів як елементів рекламного тексту та визначено перелік актуальних за кількісними параметрами метапрограм, що активуються в рекламних і кінослоганах, із визначенням рівнів їхнього сугестійного впливу експериментальним шляхом. Запропоновано алгоритм автоматизованого визначення сугестійності нейролінгвістичних метапрограм, що активуються в рекламних і кінослоганах, та протестовано його роботу як додаткової опції інформаційного сайту, створеного за матеріалами магістерського дослідження.